الثلاثاء، 1 أبريل 2014

اهو اى هرى

تخيل نفسك مش انت
تخيل نفسك مخلوق تانى مثلاً انسان آلى مع العلم انك انسان الى يعنى بس ما علينا
 شايف نفسك ازاى طب فكرت ازاى الناس هتستفاد منك مثلاً ؟ لو كنت جماد مثلا ايه الفايدة منك ؟
اصلاً فكر هيبقى ليك لازمة ؟ اه هيبقى ليك تخيل نفسك موبايل اندرويد مثلاً ليك فوائد وبتسعد ناس كتير فشخ او مثلاً لاب توب برضوا
طب اسرح بخيالك فكرت انت هتعيش ازاى لو مكنتش هنا جوا جسم انسان بعقل يعُتبر بشرى يعنى
انا كذا مرة افكر طيب هو انا لو مكنتش هنا هبقى فين او مثلا انا لو ابويا وامى مكنوش ابويا وامى وكانوا ابوا وام حد تانى وانا اتولدت لاب وام تانيين هل هعرفهم ابويا وامى الاوليين ؟
طيب سيبك فكرت هو انت ايه فايدتك فى الحياة ؟
نايم صاحى مقطوع عنك النور مقطوع عنك المايه عايش عامل فيها عميق مصاحب بنات فرقت ايه عن الحيوان ؟
عرفت ان الاندرويد ليه ميزة بقى
#هرى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق